I miss you.

tårarna rinner nerför kinden, kraften är slut, kämparglöden har slocknat.
jag har aldrig saknat honom så mycket som nu,
allt vi gjorde tillsammans, han gjorde mitt liv värdefullt, varje sekund.
alla gånger man skrattade åt allt galet han gjorde, ingen gör sådant idag.
alla promenader jag ställde upp på, bara för att komma bort från verkliga livet en stund,
bara vara för en stund, skratta och njuta av tillvaron. 
den där snögubben jag byggde till honom, och han käkade bara upp moroten, fast han älskade snön.
det har gått ett år sedan cancern tog hans liv, sedan cancern även tog bort en del av mitt liv.
jag tänker än idag på att jag och pepsi ska gå en promenad tillsammans, att han väntar vid dörren.
Jag drömmer mardrömmar om natten om honom, vårat liv tillsammans,
Utan honom blev allting bara så jobbigt, tugnt och svårt, men jag lärde mig att kämpa.
 
  • Hundar har ett enda mål i livet - att ge bort sitt hjärta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0