1 år <3

 
Helt sjukt att ett år redan har gått,
så otroligt mycket vi gjort och gått igenom,
både minnen och känslor.
 
1 år, 12 månader, 52 veckor, 365 dagar ♥
 
För ett år sen var jag galet nykär i dig,
och ville mest utav allt bara bli din.
Jag har inte bara hittat en pojkvän,
utan en underbar vän som står vid min sida trots gott och ont.
Jag kommer ihåg alla fjärilar i magen så fort jag såg ditt leende,
och hur nervös jag var varje gång vi sågs i början.
 
 
Jag kommer ihåg första gången vi sov hos dig,
och vi knappt vågade prata med varandra.
Jag har aldrig någonsin varit så kär, som jag blev i dig.
Nu, ett år senare, ångrar jag ingenting.
Ett år är verkligen ingenting utav den tid jag vill spendera med dig, hjärtat mitt.
Trots alla motgångar vi har gått igenom, och givetvis kommer gå igenom,
så älskar jag dig sjukt mycket. Jag älskar dig, och jag kommer alltid att göra det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0