Tredje övningskörniningen - KL

23 november.
Allting gick superbra, växlade mellan 1an, 2an och 3an.
Efter en stund kunde jag växla mellan 1an och 2an utan att titta.
Provade även att backa, gick väl lite väl fort kanske, haha.
Måste öva mer på att backa, och speciellt på hur bred bilen är.
Men kopplingen gick superbra, mötte en bil och några gående på sidan om.
Klarade även att stanna utan problem, blinka och kolla i alla speglar när bilen var stilla.
Och ställde även lite frågor till min far för att lära mig mer.
Men jag var otroligt förvånad över hur mycket jag faktiskt kunde,
inte ett enda motorstopp på över en timme heller.
Jag är otroligt nöjd med den lektionen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0