Andra övningskörniningen - Viberga

Det började bra, körde runt på 1ans växel i en åtta,
kom nästan inga bilar och vi gled runt där,
provade även gasen och parkering, hahah usla parkeringar,
men efter ett tag gick parkeringen rätt bra för att vara första försöken, 
och jag provade att lägga i 2ans växel, gick super bra,
så gled runt på den några varv till innan jag växlade ner till 1an.
 
Tog nästan sönder bilen också, tog inte ner kopplingen innan jag växlade,
och tydligen kan bilen gå sönder då, hehehehe, men pappa hann skrika innan.
Om det ska få ett betyg från 1-5 på dagens lektion,
och med tanke på att det bara är andra lektionen, så skulle jag nog ge det en 4a :)
Fick typ 2 kärringstopp också , haha den där kopplingen är ju supersvår!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0